четверг, 13 декабря 2012 г.

Модуль 9


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
   Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
  Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів?
  Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
  Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
  Учні мають бути активним у власному навчанні;
          Треба диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
-зміст;
- процес;
-результати;
-навчальне середовище.

Комментариев нет:

Отправить комментарий