Цей
модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі
спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів?
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає
адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички
самоспрямованості.
Учні мають бути активним у власному навчанні;
Треба диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
-зміст;
-
процес;
-результати;
-навчальне
середовище.
Комментариев нет:
Отправить комментарий